10 sanningar om mig

1. jag saknar mitt blonda långa hår så det är sjukt. först nu när jag tittar på gamla bilder inser jag och jävla fint det var

2. Mina ögonfransar står vanligtvis rakt fram. Måste böja dom både före och efter jag kladdar på mascara för att dom ska synas ens en gång.

får jag ögonfransarna att synas som dom gör på den bilden blir jag typ hur glad som helst, haha :(
3. Jag är väldigt onöjd med min kropp, vilket jag försöker att vänja bort men det är svårt.
4. Jag tror på spöken. Det kommer jag nog alltid att göra. Vissa kvällar kan jag få en självklar känsla att ett spöke finns i rummet, då börjar jag nästan alltid gråta.
5. Jag mår inte bra av min familj och jag har ingen bra relation med min mamma. Hon har en tendens att få mig att känna mig väldigt värdelös, och jag tror att det är en av många anledningar till varför jag har dåligt självförtroende.
6. Jag älskar barn, och längtar tills jag får ett eget. Och då ska jag göra allt som står i min makt för vara en bra mamma.
7. Andras syn på mig har alltid varit viktig. Säger någon något tastiskt åt mig så tar jag alltid åt mig, varesig jag visar det eller inte. Säger någon något snällt kan jag gå och vara glad över det en hel dag.
8. Fabian Stroth gör mig stark ♥
9. Jag hatar jeans. Jag ryser varje gång jag sätter på mig ett par. Jag föredrar mysbyxor, dag ut och dag in.
10. Jag är kass på att uppskatta vad jag har. Och jag har förlorat väldigt mycket bra genom det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror också på spöken, känner mig också rädd & ständigt iakttagen av något spöke. jag har otroligt svårt för & somna, jag somnar alltid med alla lampor tända + TV:n , så du är inte ensam :)

2010-03-24 @ 18:52:19
Postat av: kataline

glömde skriva namn . haha :)

2010-03-24 @ 18:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0